film

„My Wife is a Hitman“ potěší dobrými herci a pár dobrými vtipy. Zbytek je nuda

Recenze filmu „My Wife is a Hitman“ – akční komedie s Kaley Cuoco

Moje žena je vrah

Emma (Kaley Cuoco) se právě vrátila domů z pracovní cesty a úplně zapomněla na své vlastní výročí svatby. Aby se napravila se svým manželem Davem (David Oyelowo), navrhuje, aby si zahrála hru dvou neznámých lidí, kteří se setkávají v hotelovém baru. Rande zkazí tajemný gentleman Bob (Bill Nighy), který pár láduje pitím a vyrábí zabijácké hříčky. Další den se v tisku objeví zpráva, že předchozí noc byla ve stejném hotelu spáchána vražda. Dave tak zjistí, že jeho žena je vrah.

Bill Nighy jako Bob ve snímku z filmu My Wife is a Hitman

David Oyelowo jako Dave v My Wife is a Hitman

Kaley Cuoco jako Emma ve snímku z filmu My Wife is a Hitman

Produkci řídí průměrní filmaři: režisér Thomas Vincent („Jack Reacher“, „Bodyguard“) a scenárista Seth W. Owen („Morgan“, „Saw the Night“). Zdá se, že tvůrci projektu nechápou, proč a pro koho točí. Film překypuje nejrůznějšími klišé a klišé, ze kterých je i nezkušený divák unavený. Údajně nečekaný zvrat ve třetím dějství vypadá jako naprostá neúcta k publiku: je nepravděpodobné, že by někdo propadl tak lacinému triku. I takový manévr se však po primitivním konci v duchu „hrdinů odjíždí do západu slunce“ bude zdát triviální. Herecké obsazení inspirovalo naději, ale ani zabijácké kouzlo Kaley Cuoco („Teorie velkého třesku“, „Letuška“) ani oslnivý výkon Billa Nighyho („Love Actually“, „Rock Wave“) nemohou situaci zachránit. Ten se objeví v záběru jen proto, aby vypil pár panáků a udělal pár slovních hříček. Odtud jde vše z kopce. Ukázalo se, že „My Wife is a Hitman“ není zabijácký film, jak by si jeho autoři přáli, ale spíše nezáživný film. Nakonec má film všechny šance, že se ztratí mezi stejnými anonymními projekty v katalogu streamování. text: Julia Salichová

Zajímavé:  10 tipů na správného Silvestra.